Можливість перевірити і розблокувати IP доступна всім нашим Клієнтам shared-linux-хостингу.

Якщо у Вас або у Вашого клієнта пропав доступ до сайту / сервера, в такому випадку, Вам необхідно перевірити не блокується чи IP нашим фаєрволом.

Для цього Вам потрібно авторизуватися в панель клієнта https://billing.hostpro.ua

Якщо системі не вдалося відразу визначити Ваш зовнішній IP, або Ви хочете перевірити інший IP, Ви можете ввести його вручну ...

Для цього в розділі меню "Підтримка" необхідно вибрати підрозділ "Unblock IP".

(Дізнатися зовнішній IP того чи іншого комп'ютера можна, наприклад, відкривши на ньому наступний сайт https://2ip.com.ua)

 

 

 

Ця відповідь Вам допомогла? 3 Користувачі, які знайшли це корисним (8 Голосів)