Вхід в особистий кабінет здійснюється за посиланням https://billing.hostpro.ua/clientarea.php, логіном до якого є основна контактна email-адреса власника.


1. Якщо доступ до контактної email-адреси є, а пароль загублений - замовте зміну пароля на сторінці авторизації.
В результаті запиту, на контактну email-адресу система автоматично надішле листа з посиланням для зміни пароля, яке дійсне тільки 2 години.


2. Якщо в особистому кабінеті вказана вже неактуальна email-адреса, а пароль Вам відомий - змінити email можна в розділі "Мій профіль", щоб своєчасно отримувати важливі листи від нашої системи.

3. Якщо ж пароль від особистого кабінету втрачено і немає доступу до контактної email-адреси, то для зміни email власник надає нам документи, оскільки інакше ми не зможемо ідентифікувати особу, що подає запит на зміну контактної email-адреси.


У випадку фізичної особи або ФОП зміна контактної email-адреси виконується на підставі заяви від імені власника.

Заяву необхідно підписати КЕП (кваліфікований електронний підпис) та направити нам через систему «Paperless» (https://paperless.com.ua/), надавши до неї доступ для ідентифікатора [email protected]
або
через систему «Дія.Підпис» та надіслати архів з підписаним документом на E-mail [email protected]

У випадку юридичної особи для зміни контактної email-адреси поточна компанія-власник оформляє офіційну заяву на бланку компанії.

Заяву необхідно підписати КЕП-підписом директора та КЕП-печаткою компанії та направити через програму M.E.Doc, надавши до неї доступ за ідентифікатором ЄДРПОУ 42591377
або
через систему «Дія.Підпис» та надіслати архів з підписаним документом на E-mail [email protected]
або
через систему «Paperless» (https://paperless.com.ua/), надавши до неї доступ для ідентифікатора [email protected]



Заява для фізичних осіб - завантажити

Заява для підприємців -
завантажити 


Заява для юридичних осіб
- завантажити

Ця відповідь Вам допомогла? 2 Користувачі, які знайшли це корисним (8 Голосів)