Якщо для послуги не відключено автопоновлення, то рахунки будуть автоматично виставлятися системою за 14 днів до дати наступного платежу.

 

Виставити Рахунок з поточним періодом оплати

1) Заходимо в Особистий кабінет;

2) У головному меню переходимо в "Мої послуги" – розділ “Продукти/послуги”; 

3) Обираємо та натискаємо на послугу, яку бажаєте продовжити;

4) Натискаємо на кнопку “Продовжити послугу на (ваш поточний період оплати)";

5) У вікні, що з’явилося, тиснемо кнопку “Поновити” – після чого буде сформовано рахунок;

6) Оберіть зручний спосіб оплати та здійсніть оплату.


Виставити Рахунок на інший період оплати

1) Заходимо в Особистий кабінет;

2) У головному меню переходимо в "Мої послуги" – розділ “Продукти/послуги”; 

3) Обираємо та натискаємо на послугу, яку бажаєте продовжити;

4) Натискаємо на кнопку “Змінити період оплати";

5) У вікні, що з’явилося, обираємо потрібний період оплати та тиснемо кнопку “Змінити” – після чого буде сформовано рахунок;

 

Важливо! Якщо до дати наступного платежу послуги залишилося менше 14 днів, система одразу після підтвердження зміни періоду може виставити новий рахунок на продовження, але період послуги при цьому залишатиметься без змін до моменту надходження оплати за таким рахунком.

6) Виберіть зручний спосіб оплати та здійсніть оплату. 

 

Управління Автопоновленням (автоматичним виставленням рахунків на продовження послуги)

1) Заходимо в Особистий кабінет;

2) У головному меню переходимо в "Мої послуги" – розділ “Продукти/послуги” ;

3) Обираємо та натискаємо на послугу, для якої бажаєте увімкнути/вимкнути автопоновлення;

4) Натискаємо на кнопку "Увімкнути автопоновлення" або "Вимкнути автопоновлення" залежно від поточного статусу;

5) У вікні, що з’явилося, тиснемо кнопку “Підтвердити”. 

 

Важливо! При вимкненому автпоновленні не будуть виставлятися автоматичні системні рахунки на продовження та відправлятися повідомлення про необхідність продовжити саму послугу!

Ця відповідь Вам допомогла? 9 Користувачі, які знайшли це корисним (17 Голосів)