В панелі управління є два рівні фільтрації "User Level Filtering" (на рівні конкретної поштової скриньки) і "Account Level Filtering" (діє для всіх поштових скриньок акаунта).

1) Account Level Filtering

Бекап фільтрів, який можна створити за допомогою панелі керування cPanel розділ "Backups", створюється тільки для цього типу фільтра, при цьому Ви завантажуєте собі файл виду "filter-DOMAIN.gz". Усередині цього архіву звичайний текстовий файл з правилами фільтрації. Відновлюється він без проблем, але з тим нюансом, що він не відображається в панелі управління, хоча і повністю функціонує. Відновити створений Вами раз фільтр для іншого домену можна просто змінивши в імені файлу частину яка відповідає за доменне ім'я і скориставшись функцією відновлення з панелі управління cPanel, той же розділ "Backups". Перевірити чи точно створився фільтр можна з командного рядка за допомогою команди less /etc/vfilters/DOMAIN

2) User Level Filtering

Хоч бекап цих фільтрів не робиться, але управляти ними значно простіше, так як доступ до цих фільтрів є у Вас через фтп і вони навіть при копіюванні відображаються в панелі управління і чудово функціонують.                                    Фільтри для кожної конкретного поштової скриньки знаходяться по шляху /home/USERNAME/etc/DOMAIN/EMAIL/filter.yaml и /home/USERNAME/etc/DOMAIN/EMAIL/filter

/home/USERNAME/etc/DOMAIN/EMAIL/filter - власне сам фільтр
/home/USERNAME/etc/DOMAIN/EMAIL/filter.yaml - файл який відповідає за те, щоб фільтр відображався в панелі управління.

Тому досить скопіювати ці два файли в директорію іншого поштового ящика і фільтр буде застосовуватись до нього.
______________________________

USERNAME - ім'я Вашого користувача в системі
DOMAIN - ім'я домену для якого Ви бажаєте застосувати або уже застосовується фільтр
EMAIL - коротке ім'я поштового ящика (до символу "@"), наприклад ящик [email protected] - EMAIL=test

Ця відповідь Вам допомогла? 0 Користувачі, які знайшли це корисним (1535 Голосів)